Co dělat když:

Očekávané zboží přijde poničené

Předtím, než se upíšete přepravci, zkontrolujte si, prosím, zda balíček dorazil ve skvělé kondici. Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte jej.

V případě, že balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale uvnitř vás čeká nepříjemné překvapení v podobě poškozeného zboží, co nejdříve nám napište e-mail na info@matyhracky.cz.

Uvnitř balíku nenajdete to, co jste si objednali

To by nás samozřejmě moc mrzelo. Ale i my, jsme jenom lidi. I v tomto případě nám napište na e-mail info@matyhracky.cz, ať to napravíme.

Jak na reklamaci zboží

Za zákona máte oprávnění uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pro pořádek:

  • Záruční doba zboží běží od jeho převzetí.
  • Záruku nemůžete uplatnit na běžné opotřebení zboží.
  • Záruka se nevztahuje na dárky ke zboží, nebo zboží vyhrané v soutěži.

Jak postupovat:

Vyplňte, prosím, náš reklamační protokol.

Společně se zbožím a fakturou jej zašlete na adresu Bathmaker s.r.o. Sepekov 440, 399 01 Sepekov.

Dejte nám, prosím, 30 dnů na vyřízení. Ale samozřejmě se snažíme všechny reklamace vyřídit co nejdříve.

Peníze vám zašleme na účet, který uvedete v reklamačním protokolu.

Závěrem. Všechny informace ohledně nakupování v e-shopu matyhracky.cz najdete v našich obchodních podmínkách.