NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Platba převodem předem
Platba převodem předem je nejjednoduším a zároveň nejrychlejším způsobem úhrady za objednané zboží.

Je-li zvolena platba bankovním převodem, zašleme Vám automaticky platební údaje na e-mail. Po připsání platby na náš účet bude zboží odesláno na Vaši dodací adresu, daňový doklad obdržíte spolu se zbožím. Je třeba, aby platba byla uhrazena do 5 pracovních dnů, v opačném případě budeme objednávku považovat za zrušenou.

Platba na dobírku při převzetí zboží
Platba přepravci v okamžiku převzetí zboží přímo na Vámi určené adrese.

Dopravní společnost PPL – 99,-

Dopravní společnost PPL doručuje zboží po celé ČR do 24 hodin. Zpravidla Vám bude zboží doručeno následující den a PPL Vás bude přes SMS i e-mail v den podání informovat o doručování balíku. Kurýr Vám bude předem volat pro informování o přibližném čase doručení. Pokud Vás kurýr nezastihne, zkusí to následující den znovu.

Obvykle je zboží doručeno do druhého dne od zpracování objednávky.

Zásilkovna

Zakoupené zboží nám můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti. Čili jinými slovy, pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

V případě, že objednávku chcete vrátit, zašlete ji na adresu:
Sepekov 440, 399 01 Sepekov

Pro rychlejší vyřízení, prosím, nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněné odstoupení od smlouvy.

Aby nedošlo k nedorozumění:

  • 14 denní lhůta vám začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • V případě, že končí lhůta o víkendu nebo ve státní svátek, jako poslední den lhůty vám budeme brát nejbližší pracovní den.
  • Nemusíte se bát, rozbalením ani použitím zboží vám právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu nezaniká.
  • Pokud bude vrácené zboží poničené, máme nárok na ponížení vrácených peněz.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, ale budeme za to moc rádi. Když nám zboží pošlete v nějaké své krabici, máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Peníze vám z zašleme do 3 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

Co dělat když:

Očekávané zboží přijde poničené

Předtím, než se upíšete přepravci, zkontrolujte si, prosím, zda balíček dorazil ve skvělé kondici. Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte jej.

V případě, že balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale uvnitř vás čeká nepříjemné překvapení v podobě poškozeného zboží, co nejdříve nám napište e-mail na info@matyhracky.cz.

Uvnitř balíku nenajdete to, co jste si objednali

To by nás samozřejmě moc mrzelo. Ale i my, jsme jenom lidi. I v tomto případě nám napište na e-mail info@matyhracky.cz, ať to napravíme.

Jak na reklamaci zboží

Za zákona máte oprávnění uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pro pořádek:

  • Záruční doba zboží běží od jeho převzetí.
  • Záruku nemůžete uplatnit na běžné opotřebení zboží.
  • Záruka se nevztahuje na dárky ke zboží, nebo zboží vyhrané v soutěži.

Jak postupovat:

Vyplňte, prosím, náš reklamační protokol.

Společně se zbožím a fakturou jej zašlete, nebo přineste na adresu Sepekov 440, 399 01 Sepekov.

Dejte nám, prosím, 30 dnů na vyřízení. Ale samozřejmě se snažíme všechny reklamace vyřídit co nejdříve.

Peníze vám zašleme na účet, který uvedete v reklamačním protokolu.

Závěrem. Všechny informace ohledně nakupování v e-shopu matyhracky.cz najdete v našich obchodních podmínkách.

Matyhračky.cz
Telefon: 777 593 526
Email: info@matyhracky.cz
Nevíte si rady s objednávkou nebo výběrem zboží?

KONTAKTUJTE NÁS